reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Šiborová

Katarína Šiborová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáJa a moje druhe jaSvet okolo

reklama

Svet okolo

Zavoláme na vás Slobodu zvierat!

Katarína Šiborová

Zavoláme na vás Slobodu zvierat!

Od mala som chcela psa. Roky mi bolo trpezlivo vysvetľované, že psík by v byte trpel, že by ma prestalo baviť starať sa o neho, že nakoniec by bol doma sám.  Po rokoch vysvetľovania a plaču som to pochopila. Viem, že psovi by sa v byte nepáčilo, a že ja mam príliš veľa iných záujmov. Psov som sa ale nevzdala a začala som ich chodiť venčiť. Nedávno som tam bola opäť. Pripravená na to čo ma čaká som tam prišla a zrazu všetko vyzeralo inak.

  • 26. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 333x
  • 17
Nechajte ma žiť!

Katarína Šiborová

Nechajte ma žiť!

Pred pár dnami sa na Hviezdoslavovom námestí uskutočnila akcia na podporu ľudí s mentálnym postihnutím. Išla som tam, aby som videla vystúpenie svojho známeho, bubeníka. Paradoxne jeho vystúpenie sa stalo tým posledným, čo ma zaujímalo.

  • 18. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 557x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu